vrijdag 15 oktober 2010

Buitenlandse ervaring

Vandaag kregen we op school informatie over YFU.
Dit is een vzw die leerlingen onder andere de kans biedt om een jaar naar het buitenland te gaan.
Ze gaan daar naar school en leren zo de cultuur en de taal kennen. Ook maken ze er neuwe vrienden, van over de hele wereld.
Ook ik heb me ingeschreven voor zo een ervaring alleen niet bij deze organisatie maar bij AFS.
Nog even afwachten naar welk land ik ga, maar het zal Brazilië, Mexico of Zuid-Afrika worden.

3 opmerkingen:

  1. Zeer mooi artikel heb je hier gepost Celine!
    Ik vind het jammer dat ik niet aanwezig was vrijdag, tijdens het informatiemoment over YfU. Omdat ik zelf deelneem aan deze buitenlandse uitwisseling was ik er natuurlijk graag bijgeweest!
    Groetjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Céline

    Wat ik me afvraag en dat is nogal "seutig" en bemoederend, want ik draag AFS en YFU een heel warm hart toe, maar zijn jouw ouders niet al een beetje onrustig bij de gedachte dat hun dochter in één van deze gevaarlijke landen terecht komt?

    groetjes!

    miss Vandenbroucke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag mevrouw,

    Ik droom hier al heel lang van. Ze weten wat hen te wachten staat want enkele neven, nichten en vrienden hebben dit al gedaan of zijn dit nu aan het doen. Zij spreken allemaal vol lof over deze ervaring ! Dus dat stelt hen al wat gerust denk ik. Ze weten ook wel dat ik mijn mannetje kan staan daar.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen